od Marek » ned 13. bře 2011, 13:43
V režimu hromadné přestavby se jen zapíše LPG do papírů na základě prohlášení montážní firmy. Jsou to dnes skoro všechny přestavby, povolení jsou na všechna běžná auta. Individuální přestavba je administrativně i finančně tak náročná, že se do ní asi nikdo nepouští.
Kawone, až to budeš měřit, rozlišuj okraj vlastní nádrže, okraj nosné konstrukce a krytu a podívej se, jestli nevyčnívá uzavírací multifunkční ventil. Ventil by měl jít předělat, pokud je problém s vlastní nádrží nebo konstrukcí, chtělo by znát přesnou definici, jestli se daná vzdálenost 30cm vztahuje na nádrž, nebo i její uchycení. Pokud by to nevyhovovalo a nešlo to předělat, je to na napadnutí hromadné přestavby tohoto typu auta. Nebo použili v rozporu s homologací jinou nádrž. V každém případě, pokud máš ještě záruku, neměl bys na tom kromě času prodělat. I po záruce bych to předložil s tím, že porušili podmínky hromadné přestavby a mohli by mít problémy. Asi by se dalo nějak dohodnout...
Tvrzení, že se nedá dodržet 30cm od okraje auta, je velmi neseriozní. Při nárazu zezadu to není přehnaný požadavek, aby nedošlo k poškození nádrže. Nevěřím, že to při vydání povolení k hromadné přestavbě neřešili a pokud je povolení hodně obecné, je na každé oprávněné firmě, aby tento rozměr dodržela. Střelci, kteří vezmou jakýkoli kšeft a dají razítko tam, kam nepatří, by o něj měli přijít. Bohužel to je problém i v jiných oborech, člověk aby si nastudoval jako kvalifikovaný zákazník spoustu předpisů, ke kterým se často ani nedostane.
Xsara Break 1.8 66kW LPG