Předem upozorňuju že fotky jsou z motoru C5 2.0 HDi / 80 kW ... pravděpodobně budou drobné odlišnosti od Xsaráckýho 66 kW.
Odděláme plastový kryt motoru , pootočením a vysunutím čtyřech plastových kloboučků :
Pro lepší přístup ke svíčce co je nejvíc vlevo demontujem takový to kovový lešení co jsou na něm přichycení hadičky a vedení ke vstřikovačům . Stačí vyšroubovat 3 ks šroubů M6 a 2ks matiček M6 , tak aby se to celý odsunulo a byl lepší přístup ke žhaviči .
Pak odšroubujem matičky na vršku žhaviček pod kterýma je očko s káblíkem . Je na to myslím klíč č.7 . Žhaviče jsem povolil desítkou trubkovým klíčem na jehož druhým konci jsem měl 13 ořech a ráčnu z Goly . Šlo to velice dobře povolit .
Dáme tam nový žhaviče , s citem dotáhnem , nasadíme očka , našroubujem matičky , nasadíme lešeníčko , zašroubujem ... toť vše .
Žhaviče jsou tady ( ty v kroužku jsou vidět , někde pod puntíkem jsou schovaný ty další dva ) :
Nová a stará žhavička :
Dělal jsem to přesně 50 minut , poslouchal jsem u toho skorotchýni a vysvětloval ji na co tam jsou žhaviče , a přitom mi zapadl někam pod altík ořech 10 , matička ze žhavičky a jedna žhavička ... takže jsem to postupně lovil pomocí magnetu , drátu a oboustrané lepící pásky ... takže kdo nemá gramlavý ruce to zvládne za 25 minut .