Zaseknutá spínačka u Picassa

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Zaseknutá spínačka u Picassa

Příspěvekod Cvrček » sob 1. led 2011, 16:41

Tak je možné to udělat,vynechat ho a natvrdo spojit. Ale nevím,osobně bych to nedělal. Jdou tam docela velký prody,takže to relátko tam je lepší dát. Zase taková práce to není.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Zaseknutá spínačka u Picassa

Příspěvekod pecit33 » pon 3. led 2011, 13:06

zdravím,tak jsem měl také problém s ventilátorem - tím pádem spínačkou,já tam mám Simplex a podle mě to bude totožné s obrázky co sem dával Cvrček,já jsem to vyřešil tak,že to opravil automechanik,šikovnej chlapík ze Slaného p. Hartman,stálo mě to 300,- kč ,tak kdyby měl někdo zájem,má na netu stránky.
pecit33
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř 1. pro 2010, 17:44
Bydliště: kousek od Kladna
Vůz: citroen xsara 1.8 66kw 1997 a 1.4 55kw 2001

Re: Zaseknutá spínačka u Picassa

Příspěvekod Marek » úte 4. led 2011, 20:06

stane se něco když kontakty 1 a 2 ve spínačce ( podle obr.2 ) přestřihnu a spojím nějakým konektorem-natvrdo a nechám to tak , ventilátor by měl běžet až po nastartování a po vypnutí motoru přestat foukat,aniž bych tam dával to relé ?

Jestli tomu dobře rozumím, nechal bys ventilátor trvale napájený a vypínal ho pouze jeho řízením? I kdyby se po vypnutí zapalování tranzistory uzavřely, aby nezvyšovaly odběr z akumulátoru odstaveného auta, je to citlivé místo a v případě průrazu tranzistorů by ventilátor zastavilo jen odpojení akumulátoru. Neznám elektroinstalaci tak podrobně, abych mohl říci, jestli by se napětí nedostalo někam, kde po odstavení auta nesmí být.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron