od paya » stř 14. říj 2009, 18:15
Vsechny Vas zdravim,
jsem dalsi z tech, kterym kabinovy ventilator vypovedel sluzbu. Procetl jsem informace na foru, pak jsem se rozhodl koupit starsi ventilator ze srotaku.
Pred tim jsem si ale (pry) odbornikem nechal stary vymontovat a zjitit, ze je nefunkncni, to jsem vedel taky, vzal si 350,- Kc. Nasledne jsem nasel servis, kde se specialitzuji na francouze, odbornik mi opet rekl, ze je nefunkcni, za pripojeni diagnostiky, ktera, ale neumela nic z meho vozu recist si vzal 200,- Kc. Nikdo neni schopny presne rict, zda je vadny tranzistorovy regulator ci ne. Dnes jsem volal do dalsiho servisu, kde mi mozna konecne rekli nejake reseni. Nejspise jsem mel pech, ze ventlator, ktery jsem koupil ze srotaku, je taky nefunkcni, tvrdili mi, ze urcite jede. Tento servisman mi potvrdil, ze jediny problem je urcite v tranzistorovem regulatoru. A tak jsem se rozhodl, ze si to opravim sam, dle zdejsiho navodu.
Proto bych Vas rad poprosil o rady, jaky postup zvolit nejlepe, jake soucastky se osvedcily, kde se daji koupit atd. Samozrejme si jeste proctu cely postup znovu.
Jeste bych chtel napsat jak se mi to ted chova, po tom, co mi ten druhy servisman namontoval ventilator koupeny na srotaku. Mam regulator na max a po nastartovani ventialor jede 2 sekundy a pak asi 5x co 2 minuty, dale uz potom nejede vubec. Zajimave chovani, prepinac rychlosti funguje, ale je zajimave ze tranzitorovy regulator se spina jen na chvili.
Predem dekuji za reakce.
P.
Citroen Xsara Break 1.8 benzin
klimatizace
Citroen XSARA Break 1.8 benzin
r.v.99