Ahoj, co se týká ohledně AirBagu tak nejjednodušší je:
a) podívat se pod sedadlo a měl by tam být oranžový konektor na kabelu který pokračuje dál do sedadla a z drůhé strany jde pod kobeřeček...
b) otevřít přední dveře a nahoře sundat těsnící gumu a odtáhnout stropnici a musí být fyzicky airbag vidět - nesmí tam být odřezané kousky (pokud má xsara okenní AirBagy)
c) pokuď by vystřelili přední AirBagy tak by se odpalili i pyropásy... ty jdou jako první při tvrdém nárazu nad 15km/h - zkouška zpočívá v tom že se pás vytáhne na maximum ven a musí se i sám zpět navinnout samovolně bez potíží.
Jinak diagnostika zjistí hodně, například z ŘJ AirBagu nelze vymazat odpal jakéhokoli AirBagu nebo pyropatrony... to se dá jen u VW Group na některých typech ŘJ AirBagu. Tím že tam někdo nandá odpory ve velikosti 2,2 - 2,4 Ohmu sice zhasne kontrolku ale ŘJ AirBagu odpal nesmaže z paměti závad. Rozhodně bych nejezdil na diagnostiku do Citroen servisu chtěji za to 820Kč a nemusí zjistit vše. Já mám v práci BOSCH diagnostiku a SuperWaga pro PSA a celkem se dá zjistit dost.
To víš můsím udělat Kladenskému Učilišti reklamu....