Zdravim vsetkych,
viem, ze to nie je lahke, ale skuste mi poradit, ci v mojom pripade podla Vas ide alebo nejde o napravu. Precital som si tu vsetky prispevky k teme a sam sa neviem rozhodnut, zvlast ked nejde o malo penazi. Tu su fakty (mozno nie su vsetky dolezite ale radsej viacej, clovek nikdy nevie, co s cim suvisi):
- jemne vrzganie pri nastupovani/vystupovani/vykladani, iba pri zatiahnutej rucnej brzde
- asi mesiac trvajuce kovove buchanie vpravo vzadu, buchne/klepne len raz pri prejazde retarderu alebo vacsej jamy alebo diery
- spominane buchanie sa vyskytuje len za jazdy pri spominanych okolnostiach, pri stojacom aute sa mi to kyvanim, skakanim ani pacenim
nepodarilo nasimulovat
- pri zdvihnutom aute su obe zadne kolesa pevne, nemaju bocnu volu ani pri kyvani nevydavaju pazvuky
- tlmice nejavia znamky poskodenia (opticky a laickou skuskou hupanim), v servise tipuju ako pricinu buchania prave tlmic
- kolesa nie su viditelne do A, vysledky geometrie pre zadnu napravu, odklon vlavo -1stupen 40minut, odklon vpravo -2 stupne 18 minut, tolerancia vyrobcu -40 minut az -2 stupne
- na oboch stranach je v najuzsom mieste vzdialenost kolesa od podbehu priblizne rovnaka, cca 1,5cm (kolesa R15, 185/55)
- Xsara ma 11 rokov a cez 200 tis. km, mam ju od 160tis. km, neviem, ci bola naprava predtym repasovana, celkovo bolo ale auto vo vybornom stave, dovoz CH
Dakujem vsetkym za nazor, viac hlav viac rozumu
.