Ručíčka tachometru je seklá pod zaráľkou

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Ručíčka tachometru je seklá pod zaráľkou

Příspěvekod mrshka » čtv 18. říj 2007, 17:34

Jestli vás zajímá moje zkuąenost, tak vzhledem k tomu, ľe mám od zakoupení autíka problém s autoelektrikou a baterka se mi vybíjí cca po 3 dnech, kdyľ auto stojí, tak i kdyľ baterka něpremávala, NIKDY se mi nestalo, ľe by se mi zasekla nějaká ručička kdekoli. to, ľe lítaj navrch a dolů jak zběsilé (při tom ąoku, kdyľ motor nenaąkočí), je myslím běľná věc - a myslím, ľe ne jen u xsar, ale zaselký nikdy nebyly, takľe jsem nemusela řeąit ľádné vytahování pojistek nebo drastické ąoky :lol:
teď jen doufám, ľe jsem to nezakřikla :? [/code][/list]
jjj, jede to :jup:
mrshka
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 262
Registrován: úte 16. říj 2007, 18:01
Bydliště: Kroměříž

Re: Seklá ručička

Příspěvekod Killroy » sob 1. pro 2007, 15:00

Nick píše:Stalo se mi to kdyľ jsem měl slabou baterku několikrát, poprvé jsem na to jezdil aľ to při vysoké rychlosti přeskočilo samo - od té doby mi to ukazuje o cca 10km/h méně - nedoporučuji.
Na podruhé jsem uľ věděl co s tím - odpojit a připojit baterku při zapnutym klíčku - drastické ala zabírá - prostě zapneą klíček a odpojíą baterku chvliku počkáą a krátce baterku připojíą a jdeą se podívat jestli to pomohlo ( není ąpatné kdyľ jeden připojuje baterku a druhý hlídá rafičky), kdyľ ne tak znovu baterku krátce připojíą (a tak dokola) - nutno mít zapnuté zapalování.
Tento postup jsem na různých 3autech aplikoval jiľ několikrát a vľdy pomohl. Je to standardní problém Xsar. :D


Zdravím vąechny,
jsem na to jeątě hůř ? po přetočení ručičky tachometru za zaráľku jsem pouľil metodu přehození tenkým háčkem skrze otvor tlačítka nulování.
Povedlo se, ale je tu daląí problém: tachometr ukazuje ne míň, ale hodně málo ? ručka se začíná zvedat od nuly aľ při cca 50km/h a a při 120ti to ukazuje sotva ąedesát? Před tím to bylo v pohodě. Víte někdo co s tím?

Killroy
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

Re: Seklá ručička

Příspěvekod Killroy » sob 1. pro 2007, 15:01

Nick píše:Stalo se mi to kdyľ jsem měl slabou baterku několikrát, poprvé jsem na to jezdil aľ to při vysoké rychlosti přeskočilo samo - od té doby mi to ukazuje o cca 10km/h méně - nedoporučuji.
Na podruhé jsem uľ věděl co s tím - odpojit a připojit baterku při zapnutym klíčku - drastické ala zabírá - prostě zapneą klíček a odpojíą baterku chvliku počkáą a krátce baterku připojíą a jdeą se podívat jestli to pomohlo ( není ąpatné kdyľ jeden připojuje baterku a druhý hlídá rafičky), kdyľ ne tak znovu baterku krátce připojíą (a tak dokola) - nutno mít zapnuté zapalování.
Tento postup jsem na různých 3autech aplikoval jiľ několikrát a vľdy pomohl. Je to standardní problém Xsar. :D


Zdravím vąechny,
jsem na to jeątě hůř ? po přetočení ručičky tachometru za zaráľku jsem pouľil metodu přehození tenkým háčkem skrze otvor tlačítka nulování.
Povedlo se, ale je tu daląí problém: tachometr ukazuje ne míň, ale hodně málo ? ručka se začíná zvedat od nuly aľ při cca 50km/h a a při 120ti to ukazuje sotva ąedesát? Před tím to bylo v pohodě. Víte někdo co s tím?

Killroy
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

Příspěvekod Killroy » sob 1. pro 2007, 15:04

Zdravím vąechny,
jsem na to jeątě hůř - po přetočení ručičky tachometru za zaráľku jsem pouľil metodu přehození tenkým háčkem skrze otvor tlačítka nulování.
Povedlo se, ale je tu daląí problém: tachometr ukazuje ne míň, ale hodně málo - ručka se začíná zvedat od nuly aľ při cca 50km/h a a při 120ti to ukazuje sotva ąedesát. Před tím to bylo v pohodě. Víte někdo co s tím?

Killroy
Naposledy upravil Killroy dne sob 1. pro 2007, 19:27, celkově upraveno 1
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

Příspěvekod dapata » sob 1. pro 2007, 17:39

Killroy píše:Zdravím vąechny,
jsem na to jeątě hůř ? po přetočení ručičky tachometru za zaráľku jsem pouľil metodu přehození tenkým háčkem skrze otvor tlačítka nulování.
Povedlo se, ale je tu daląí problém: tachometr ukazuje ne míň, ale hodně málo ? ručka se začíná zvedat od nuly aľ při cca 50km/h a a při 120ti to ukazuje sotva ąedesát? Před tím to bylo v pohodě. Víte někdo co s tím?

Killroy


Rozhodil jsi si tou "metodou" kalibraci, vąak jsem tu někde na foru psal ľe tohle nedoporučuji atd.atd.. - vím po bitvě je kaľdý generál.
Těľko rící ,chtělo by to servis ovąem tam bych čekej, ľe to opravovat nebudou a rovnou ti řeknou vyměna celé přístrojovky. Teď bude kaľdá rada drahá,smůla.
Xsara 1,6 Break 65kW AT 1999
dapata
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 217
Registrován: stř 30. kvě 2007, 7:24
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1,6 i , natural 95, 1999

Příspěvekod Hrnča » ned 2. pro 2007, 10:28

Co zkusit přetočit tu ručičku o kolo z5?
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod dapata » ned 2. pro 2007, 10:46

Hrnča píše:Co zkusit přetočit tu ručičku o kolo z5?


Přetáčet můľe jak chce,ale uľ to nebude mít nikdy správně ocejchovaný,ono ty naąe rychloměry taky není přesnost sama,vľdy je tam nějaké +/-.
Moľná pomoc, někde na vrakáči si vymontovat tu přístrojovku.
Xsara 1,6 Break 65kW AT 1999
dapata
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 217
Registrován: stř 30. kvě 2007, 7:24
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1,6 i , natural 95, 1999

Příspěvekod Killroy » ned 2. pro 2007, 11:35

Děkuji za info, domníval jsem se ľe by to mělo jít zkalibrovat kdyľ je rozhozená kalibrace, ale vidím ľe jsem si zadělal na pěknej problém a zřejmě mne servis nemine. Stejně je s podivem ľe tak banální problém se slabou baterkou zapříčiní tyto následky. Nicméně můľete mi někdo poslat odkaz na postup při demontáľi přístrojovky - nemůľu to na fóru najít.

díky za snahu, Killroy
Naposledy upravil Killroy dne ned 2. pro 2007, 11:38, celkově upraveno 1
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

Příspěvekod Jindra » ned 2. pro 2007, 11:38

Jindra Xsara II Hdi Break 66kW EXCLUSIV 2000
Jindra
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 55
Registrován: sob 23. črc 2005, 19:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Killroy » ned 2. pro 2007, 12:10

Jindra píše:http://xsara.cz//index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=1


Jasně, díky za snahu - zdá se ľe by to neměl být problém

Killroy
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

Předchozí

Zpět na Exterier & Interiér

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků