PROBLÉM LPG A STK !

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: PROBLÉM LPG A STK !

Příspěvekod vlasta0303 » ned 18. zář 2011, 20:00

Václave,vím,že máš pravdu.Na moje jízdy kolem komína mi to stačí. :driv:
Obrázek
Uživatelský avatar
vlasta0303
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 417
Registrován: sob 13. úno 2010, 20:41
Bydliště: Plzeň-Locháč
Vůz: xsara-picasso 1.8i16v r.v.03 85kw B/LPG

Re: PROBLÉM LPG A STK !

Příspěvekod masor68 » pát 14. říj 2011, 8:33

to Milan:

Omlouvám se, pár týdnů jsem tu nebyl - myslel jsem dojezdové kolo, u kterého bych risknul o něco menší celkový průměr, tím by se mi vešlo pod plato a zároveň zabralo mnohem méně místa. Nějak jsem na to neměl čas a nepotřeboval plné využití kufru, tak jsem se na to vykašlal, ale brzy to snad začnu řešit.
Upevňovací oka na podlaze zbyly po odinstalování ochranné mříže, auto bylo původně N1.
Picasso 1.8 16V LPG r.v.2000 tmavá šeď
Uživatelský avatar
masor68
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 466
Registrován: pon 30. lis 2009, 15:40
Bydliště: Nový Bor
Vůz: Picasso 1.8 16V LPG r.2000

Re: PROBLÉM LPG A STK !

Příspěvekod Marek » stř 4. črc 2012, 21:35

Narazil jsem na stejný problém zde: http://www.neptun-harfa.cz/Diskusni-forum-LPG/3311.html , je to dotaz č. 793 a odpověď 794. Odkaz nebude časem použitelný, proto vkládám citaci textu odpovědi:

"Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.07.12 12:18
Dobrý den pane Kočiš,
V minulosti se při schvalování individuálních přestaveb skutečně uplatňovala tzv. „Metodika pro provádění individuálních přestaveb“, kde byl tento rozměr udáván (týkalo se to obecně nádrží, nikoli jen toroidních). Když přišly na trh Felicie MPI a toroidní nádrže (rok cca 1999), přestal se tento předpis uplatňovat, neboť se jednalo o „Hromadné schválení typu přestavby“, kde bylo umístění nádrže v prostoru rezervního kola schváleno bez ohledu na vzdálenost od obrysu vozidla. Od těch dob se nádrže takto montují do všech typů „Hromadných přestaveb“.
V současnosti se u nás prodává mnoho typů vozidel s „originální zástavbou LPG“ přímo od výrobce či od prodejce (např. Hyundai, Škoda Octavia Tour, Citigo, různé modely Fiatů a další), a ani tyto vozy nesplňují tuto vzdálenost. Minulý týden jsme zde měli Audi A3 dovezené z Itálie s originál LPG systémem a označením Audi, a ani tam nádrž nesplňovala 30cm od obrysu. Současné nově celoevropsky zaváděné normy R-115 také umožňují montáž nádrže bez ohledu na vzdálenost od obrysu vozu. Proto jsem přesvědčen, že je to již přežitý předpis, byť je možné, že jej ještě nikdo nezrušil.
S pozdravem Ivan Vodička"
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: PROBLÉM LPG A STK !

Příspěvekod Alienwork » úte 14. srp 2018, 17:42

Dobrý den je prosím potřeba revize LPG popř. nová bomba jsem na to trochu barbar a na revize nejezdím auto jsem kupoval údajně s 9letou bombou
Děkuji
Alienwork
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 9. led 2017, 20:20
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara Picasso LPG 2004

Předchozí

Zpět na Motor - LPG, CNG, ...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník