proč u všech vytuněnejch xsar co tu jsou vyfocený mají všichni ty strašný velký hranatý nehodící se nárazníky s velkou dírou a hromadou průduchů a děr....nejlepší nárazník je jednoduchej jako ten od musketieru na jedničkovou xsaru kdybych někdy chtěl tůnit svoji breakovou využil bych origo nárazník a navařil na spodní část nárazníku upravenou spodní hranu z jedničkový octávky RS - vynikla by moc pěkná spodní hrana z RS a zároveň ta usmívající se origo otevřená xsaří tlama.....
jedno zajímavý video-to modrý je moje bejvalý-celý jsem to dělal sám jo a to kabrio je dvoulitr- 150 koní
http://www.youtube.com/watch?v=Re5CZOsNRKE proto mě tak natřel- měl jsem tam seriovou 1600 mě se prostě líbí tuning inspirovaný motorsportem-ty naškrobený leštěnky jsou už mooc-je to už hnusný - podle mě je lepší decentní tuning,kola jako má WRCčko v bílý barvě,červenej lak, výfuk ,upravený nárazníky ve stylu WRC, uvnitř skořepinový sedadla,kožený volant,načipovanej motor s mechanickými úpravami....to je můj názor na tuning....
moje xsara: skoro xsara-trochu peugeot......PSA nejpohodlnější jízda vpřed.....