od Cvrček » pát 1. dub 2011, 18:06
Dnes jsem v práci mluvil s kolegou,který Picasso 1,8/16V předělané na plyn. Tento týden absolvoval technickou ve Vratislavicích,kde jsou proslulí tím,že vyrazej za každou maličkost. A jeho vyrazil okamžitě,jak vlezl pod auto. Uviděl toroidní nádrž a přesně jak píšeš. Není 30cm od hrany. Na schledanou. A víc se s ním nebavil. Jelikož měl veškeré papíry ještě v autě,tak jsme se dohodli,že spolu zajedeme na jinou STK a to do Raspenavy se schválně zeptat na jejich názor na tento problém. Přijeli jsme těsně před koncem pracovní doby,kdy už se technici spíš viděli doma,než že přijelo další auto na prohlídku. Ale byli perfektní. Vyslechli si,o jaký jde problém a chtěli vidět papíry od montáže LPG. Po jejich prohlídce řekli,že je vše v pořádku. Pak s tím jeho najeli na halu a koukli ze spodu. A z jejich pohledu tam opravdu žádný problém nebyl. Nakonec majiteli jeden z nich řekl,že pokud má s sebou peníze,tak ať si dojde na okýnko,že mu to klidně udělají znovu. Což samozřejmě uvítal a až na vítku,že má rozdíl na brzdách docela na hraně,tak odjížděl spokojený s novou platnou samolepkou na dva roky na zadní spz.
Než si vyřídil papírování u okýnka,tak jsem se s jedním technikem bavil a tohle bývá docela častý problém s toroidními nádržemi. Prý docela často je u typových zástaveb nádrž v té zóně,kde by správně být už neměla. Ale typovka je schválená,tak to platí. A holt když technik je blb tak prostě dodržuje těch 30cm a vyhodí skoro polovinu aut,co přijedou. S tím majitel auta nic nenadělá.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998