Zdravim
Vyzera to tak, ze sa tiez pridam k radom ludi z repasom zadnej napravy. Dnes som sa z dialky zadival na auto, a vsimol som si (porovnanim s prednym kolesom zozadu), ze mam kolesa mierne do A. Prave je viac naklonene, lave menej. Mam nove pneumatiky 195/55/R15, ale nevyzera, zeby sa nepravidelne opotrebovavali. Auto nevrzga (vrzgalo pri zatiahnutej rucnej brzde, co po odtrhnuti lanka na STK prestalo ), ale ked si dozadu sadnu dvaja ludia + nejaka batozina, vrch blatnika je zarovno z vrchom disku. Troch ludi radsej ani neskusam.
Skusal som medzeru medzi blatnikom a pneu. Lava strana asi 1 cm, prava tak 7 mm. Mam tam ale elektrony, a neviem ake maju rozmery, boli tam pri kupe.
Mam teda par otazok, kedze je to dost penazi:
- o tom pruzeni, vraj je normalne, ze sa to koleso tak 'schova', a ze to ma vacsina francuzov. Je to pravda? Po presadeni torzky mi to pri nalozeni tych 400kg bude vyzerat asi ako? (ak mate niekto obrazok)
- ako zistim, ze potrebujem repas? mala by byt vola v zadnom kolese?
- myslite si, ze by som uz mal skusit ten repas? Chcem ist na aute do chorvatska. Mam to spravit predtym? Alebo to tych 2000 km vydrzi?
- je aj nejaka firma, co sa aj zamyslela nad problemom a nahradila to blbe lozisko, pripadne tesnenie, za nieco co vydrzi? Popripade je niekde nejaky navod s podrobnym popisom (aj naradia)? (hladal som, ale vacsina je pre expertov, a nie je tam popis, ako to dali dole, len co rozobrali)
- A este basnicka otazka: Pride niekedy doba, kedy nas prestanu velke podniky takto nepekne zdierat? (Blby priklad od nas- automobilka vratila kusy spat do firmy, pretoze boli moc kvalitne!!!)
Sakra. Chcel som si na to kupit tie zatazove pruziny, aby to tak nesadalo, a teraz budem musiet vrazit vsetko do repasu. Zacinam o francuzoch pochybovat. O chvilu bude na ich autach naprava z tesco vozika. Ma aj C5 tieto 'pokrokove' loziska na zadku? Cital som, ze aj tam sa menia castejsie..