C5-II Break

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

C5-II Break

Příspěvekod Kleki » pát 5. říj 2012, 22:00

Nie že by som s Xsarou nebol spokojný, práveže naopak druhá Xsara bola asi najvydarenejšie auto ktoré som si kúpil a dá sa povedať , že mimo bežného spotrebného materiálu ako brzdy ,čapy , oleje a filtre som do nej nemusel v priebehu skoro 2,5 roka nič viac investovať. Odjazdili sme spolu 30 000 km, ale nadišiel čas obmeniť vozový park za niečo novšie , väčšie a pohodlnejšie. Moja prvá voľba bola Citroen C5-II break ale v hre bol aj Peugeot 407SW. Nakoniec som sa rozhodol predsa len ostať verný značke CITROEN a po asi dvojmesačnom hľadaní sa mi konečne podarilo nájsť auto po akom som túžil.

Je to CITROEN C5 BREAK 2,0 HDi 100kW s FAP-om a 6-stupňovou automatickou prevodovkou Exclusive vyrobený 25.4.2006 , na Slovensko dovezený v roku 2009 a do dnešného dňa sa oň staral slušný majiteľ . Má skoro full výbavu okrem vyhrievania sedačiek a nejakých pár drobností. Dúfam , že bude spoľahlivým nástupcom Xsary.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: C5-II Break

Příspěvekod MP » pát 5. říj 2012, 22:07

Oúú...pěkné.

Tak přeju ať slouží stejně dobře jak Xsarka .
Naposledy upravil MP dne pát 5. říj 2012, 22:16, celkově upraveno 2
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4376
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: C5-II Break

Příspěvekod jandy » pát 5. říj 2012, 22:07

Tak to gratuluju, ať dobře slouží a hodně šťastných kilometrů :jup: :driv:
Uživatelský avatar
jandy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 427
Registrován: čtv 13. lis 2008, 20:31
Bydliště: Týn nad Vltavou ale vetšinu času se pohybuji v Hrotovicích
Vůz: Peugeot 407SW, 2.0HDi 100 kW; Citroen Xsara kombi, 2,0 HDi, 1999 (u Minimaxe)

Re: C5-II Break

Příspěvekod Cvrček » pát 5. říj 2012, 22:20

Téééda!
Tak to gratulace a ať slouží ku spokojenosti! :jup:
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: C5-II Break

Příspěvekod baffy » pát 5. říj 2012, 23:15

Tak to bolo rýchle,gratulujem a nech poslúcha :ooo:
EDIT: a nebude ti chýbať ten jeden pedál? :lol:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol I 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Minulosť: Karol II 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Prítomnosť: Karol III 3008 2.0 bohužiaľ už BlueHDI 133kW r.v. 2018
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5190
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: C5-II Break

Příspěvekod Kleki » sob 6. říj 2012, 0:06

Už si pomaly zvykám , že mám o jeden pedál menej ale pri presadnutí do služobného auta si to vynahradím s tým šlapaním na spojku :mrgreen:
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: C5-II Break

Příspěvekod Fanatik » sob 6. říj 2012, 16:39

_ok_ a hodně pohodových km :D
Fanatik
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1362
Registrován: stř 22. zář 2010, 20:33
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDI 2001-02, Xsara Picasso 1.6i 16V 2007

Re: C5-II Break

Příspěvekod driversk » ned 7. říj 2012, 10:16

Gratulujeme ku kúpe nádherného autíčka, nech dobre slúži. :D
Xsara II VTS 2-HDI 80Kw rv.-2002 strieborná metalíza Bývalka
Suzuki Burgman 650 Executive , ABS , r.v.2005 Bývalka
Honda Deauville 700 ABS r,v, 2007
Citroën C4 1.6i imagine
Uživatelský avatar
driversk
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1024
Registrován: úte 11. srp 2009, 21:21
Bydliště: Trnava
Vůz: Ná včul ništ

Re: C5-II Break

Příspěvekod Rope » ned 7. říj 2012, 11:08

I ja ti popreju hodne bezproblemovych pohodlnych kilometru.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: C5-II Break

Příspěvekod jojos » ned 7. říj 2012, 13:00

Tak to išlo celkom rýchlo,prajeme veľa beznehodových km.
Š Rapid Spaceback 1.0TSI,81kW
ex:tmavomodrý break X2,2.0HDI,66kW,vyrobený 27.11.2002,na podložkách www.xsara.cz
Uživatelský avatar
jojos
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 942
Registrován: čtv 2. říj 2008, 18:21
Bydliště: Nová Dubnica,SK
Vůz: Š Rapid Spaceback 1.0TSI

Re: C5-II Break

Příspěvekod Kleki » ned 7. říj 2012, 19:10

No ono to až tak rýchlo nešlo ako sa zdá pretože auto som zháňal už od začiatku augusta a až teraz sa mi konečne podarilo nájsť niečo podľa môjho gusta a hlavne ceny. V ten ďeň , keď sme boli kupovať C5-ku sme najazdili skoro 800km a bola tretia v poradí ktorú sme šli okuknúť. Prvá bola v Opave (vraj top stav) , ktorá bola ako tak v dobrom technickom stave po výmene bŕzd , spojky dokonca aj FAP-u, lenže mala prasknuté čelné sklo nefunkčného parkovacieho asistenta a kopec chýb pri kontrole diagnostikou. To všetko by nebol až taký problém ale po navrhnutí mojej akceptovateľnej ceny chlap nebol ochotný zjednávať, tak sme išli ďalej. Presunuli sme sa do Přerova kde nás navigačka zaviedla do nejakého bazáru pri Renaulte a tam mladá baba nám dala kľúče od auta vraj tiež TOP STAV aby sme si ho prehliadli. Auto z vonku aj interier a motorový priestor naleštené , ale tech. stav žalostný :cry: Zadné dvere hrdzavé , motor po naštartovaní strašne rezonoval nechcel ísť za studena do otáčok a strašne v ňom niečo štrkotalo ako šijací stroj (pravdepodobne hydroštely). Normálne som sa bál , či sa nepokazí už pri skúšobnej jazde. Pri brzdení strašne chvelo volantom , neviem či len hrdzou na kotúčoch od dlhšieho státia vozidla alebo krivými kotúčmi. V inzeráte napísané , že vraj k autu sú dve sady pneumatík , no na aute boli pnematiky s dezénom asi tak 2mm a v kufri auta dva holé disky a dva disky s pneumatikami z ktorých trčali kordy a zjazdené do jednej strany. Takže predpoklad , že geometria na aute je tiež v háji. Po skúšobnej jazde sme sa s kamarátom na seba pozreli , že či to myslia vážne s tým TOP STAV a samozrejme , že som nebol ochotný to auto kúpiť. Baba hneď spustila 30 000kč a určite by pustila aj viac len aby so ho zbavila.
Bol som dosť sklamaný aké črepy sa predávajú a ešte vraj TOP STAV. Mal som ešte jeden kontakt v Bratislave a po predchádzajúcich skúsenostiach som tam ani nechcel ísť , ale , že keď už sme rozbehaní , tak tam zájdeme. S majiteľom sme si dohodli stretnutie na jednej ČS a hneď ako prišiel , tak to bolo úplne iné auto ako tie dve predtým. Samozrejme 6 ročné auto na ktorom som tiež našiel oderky laku , preliačeniny s bežnej prevádzky, ale interier vo veľmi peknom stave , vyzerá , že ani havarované nebolo a v dobrom tech, stave. Pri prehliadke auta som zistil , že majiteľ dával robiť výmenu zadných hydraulických tlmičov a korektora výšky čo mi aj potvrdil a kopec iných vecí čo dal na aute vymeniť. Pri skúšobnej jazde sme zistili , že je utrhnutý silentblok na motore ale to vedel aj on, že už ho aj objednal ale nestihol to dať vymeniť, tak mi ho pribalil do auta. Mal som aj veľmi dobrý pocit pri jednaní s majiteľom , dali sme kávu u ních doma spolu s jeho manželkou , dohodli sme si cenu spísali zmluvy a šťastne sme odcestovali domov. :D Tak len dúfam , že bude slúžiť aspoň tak ako XSARKA , ktorá bola zhodou okolností kúpená tiež v BA.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: C5-II Break

Příspěvekod rasto » ned 7. říj 2012, 20:53

pripajam sa ku gratulantom :jup: ....aj ja som kupoval zaciatkom oktobra (5.10.), nase petky maju spolu narodky :D A o par dni si minul zraz C5 v Zuberci...mohol si dat dva zrazy po sebe :D
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: C5-II Break

Příspěvekod ColinMcRay » úte 9. říj 2012, 12:31

koukám že čechy jsou Ti zřejmě zapovězené. Ale ještě že jsi do té Blavy jel... moc hezké auto a s výbavou jak víno... pěkná koupě a doufám, že Tě už čeká jen spousta pohodlných kilometrů na vzduchovém polštáři bez starostí :wink:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Re: C5-II Break

Příspěvekod Devilian » stř 2. led 2013, 15:11

Tiez sa pripojim ku gratulacii. Dufam ze ti bude dobre sluzit. Tiez mam uz nejaky ten mesiac C5 II a je to velmi dobre auto (az na par veci). Hadam sa stretneme konecne na nejakom zraze.
Xsara I, r.v 2000, Hdi 2.0, plaisir, elektrony, cira optika na svetlach- no proste raketa- predana
Citroen C5 2.0i
Uživatelský avatar
Devilian
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 162
Registrován: pon 3. srp 2009, 14:43
Bydliště: Zilina, Orava, Zilinsky kraj, slovensko
Vůz: Citroen Xsara I, 2000, 2.0HDI 66Kw Plaisir s BSI

Re: C5-II Break

Příspěvekod Kleki » stř 2. led 2013, 16:21

Jedine ak na Xsaráckom zraze , na C 5 -kový sa zatiaľ určite nezberám 8)
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Další

Zpět na Xsara revival

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník