V pondělí jsem nahlásil na pojišťovnu škodnou událost,prasklinu na čelním okně. Máme připojištění. A nechtělo se mi hledat servis,tak jsem si nechal doporučit jejich smluvní. Dostal jsem kontakt na AMT Auto-skla. Po práci jsem tam zajel s tím,že se domluvíme,jak a co. Při kontrole skla mi technik na přijmu řekl,objednáme nové sklo. A zítra dojeďte. Takže jsme zareagoval,že raději bych v pátek. A on,že není problém. Takže řekněme mezi osmou devátou? Nebo později? Jeho návrh se mi hodil. Takže slovo dalo slovo. V kanceláři ještě pro jistotu přímo zavolal dodavateli a objednal nové pokovené sklo se starším typem držáku zpětného zrcátka a já odjel.
Dneska dopoledne jsem s prckama asi ve 3/4 na devět dorazil. Pánovi na přijmu nechal papíry,co po mě chtěl a šel si vyložit kluky. Po příchodu s nima,jsem dostal zpět co jsem dokládal a mechanik si rovnou šel pro hrbatou,která šla rovnou na dílnu. Vyzvednutí bylo domluvené na třetí hodinu odpoledne. V ten čas jsme se dopravili zpět. Nejdříve jsme vyřídili podpisovou akci dokumentů. Tady mě docela zarazilo,že pán požadoval,abych si opravdu papíry přečetl,než to podepíšu. A pak mě dovedl na dílnu,kde mi hrbatou osobně předal.A i trochu malinko vysvětlil,že předchozí sklo bylo původně špatně nalepené a pak později přelepené. Což jsem věděl,jelikož se vloni odlepilo mě a na rychlo jsem lepení řešil v jednom místním servise.
Pak jsme odjeli a až cestou jsem si uvědomil jeden zásadní detajlík. To naše čuňátko nám zárověň i vyluxovali a umyli i gumové koberce. A doma jsem sihoto všiml i u kufru,kde je krásně čistá vana v kufru.
Takže za mě supr přístup, plus bonus v podobě vyluxování interiéru plus umytí koberců a vany v kufru.