Stav bezpečnostních pásů a najetých km

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Stav bezpečnostních pásů a najetých km

Příspěvekod levis501 » čtv 8. úno 2007, 19:50

Mam xsaru s tachometrovými 81 tisíc km a bezpečnostní pásy jsou lehce, téměř neznatelně roztřepené, jakoby chlupaté. No a dnes jsem je srovnával s pásy ve felicii, která má najeto více než 110 tisíc km a ty jsou úplně v pohodě, jako nové (subjektivně). Dá se říct, že je mezi stavem pásů a najetými km souvislost? Je mi jasné, že hlavně záleží na tom, jak moc kdo ty pásy používá, ale dá se očekávat, že na místě řidiče by měly být přibližně stejně opotřebené... Co vy na to? V jakém stavu jsou vaše pásy (bezpečnostní)?
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod viteon » čtv 8. úno 2007, 19:54

clupy na nich nemám a používám je, protože se bojím airpytlíků.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3766
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod levis501 » čtv 8. úno 2007, 19:58

A kolik máš najeto?
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod viteon » čtv 8. úno 2007, 20:00

119000 poctivých. Přece se nebudu šidit :lol:
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3766
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod levis501 » čtv 8. úno 2007, 20:19

Dá se to opotřebení mých bezpečnosních pásů nějak racionálně vysvětlit? Doufám, že nezjistím, že moje xsara má najeto dvakrát tolik...
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod viteon » čtv 8. úno 2007, 20:21

třeba ti někde "drhnou" při navíjení. Zkus to prohlídnout i pod tím plastem.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3766
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod Rope » čtv 8. úno 2007, 20:26

Ty pásy se asi nejvíce opotřebují zatahováním a vytahováním, takže pokud viteon bude jezdit dlouhé trasy a naopak někdo jenom popojíždět, tak počet zapnutí a odepnutí pásu je rozdílný. myslím že to je neposouditelné.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod levis501 » čtv 8. úno 2007, 20:31

To Rope: Máš pravdu... :oops:
Ale i tak se mi zdá úroveň opotřebení docela překvapivá...
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Rope » čtv 8. úno 2007, 20:33

Zaměř se na stav opotřebení a uložení řadící páky, panty dveří, nepřístupná místa v motoru, která se špatně čistí atd. atd.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod viteon » čtv 8. úno 2007, 20:53

jezdím krátké trasy ale i přesto má Rope pravdu. a podíval bych se na co nejvíc věcí. já mám pedály jak nové - až z nich sundám ty kovové nášlapy.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3766
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod CHiP » čtv 8. úno 2007, 21:57

Nevím kolíkátých 100 tis. km má auto už najeto, ale rozhodně ne prvních 100 tis. km co je na tachometru a pásy jsou jako nový.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod lobello » čtv 8. úno 2007, 23:05

popravde povedane tento problem tu citam prvykrat. jedine poskodenie pasu moze byt od navijania. material bezp. pasu je velmi odolny. otec ma na sluzobnej oktavke najazdenych 115000km a nic som nespozoroval
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Příspěvekod levis501 » pát 9. úno 2007, 8:09

Vím, že je to zvláštní dotaz a samotného by mě nenapadlo to řešit, dokud jsem neměl to srovnání s tachometrově více ojetým autem. Mimochodem, ta felicia, se kterou jsem xsaru srovnával, je r.v. 1996, xsara je r.v. 2001.
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Tortugas » pát 9. úno 2007, 12:02

Urcite to bude nekde drhnout pri navijeni. Kdyz jsem vybiral xsaru, tak mezi nimi byla taky jedna, jak jsem si pozdeji zjistil, pouzivana jako taxi. Pasy mela bez opotrebeni, coz se ale nedalo rict o pedalech a hlavne radici pace, potazmo interieru.

Mimochodem, kdyz jsem ji nasel na netu, tak psali, ze je stav velmi dobry, 1. majitel, servisni knizka ... Kdyz jsem se na ni jel do Usti podivat, tak nelicovala predni kapota, zadni naraznik vypadal taky tuknutej, serviska se jim bohuzel ztratila atd. Timto si samozrejme nechci stezovat :D
Xsara Break 1,6i 16V r.v.2002 - pokud ji nekdy nekdo najde
Xsara Picasso 1.8i 16V r.v.2002 už je taky fuč
Peugeot 307 Break 1,6 16V - kdo to auto ukradne tomu ruka upadne
Tortugas
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob 20. led 2007, 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Hanes » ned 11. úno 2007, 11:47

No přiznám se, moje xsaruš má najeto k dnešnímu dni 282tisKm když to rozpočítám tak najela 2600Km/měsíc a je to vidět pouze na stavu volantu, už nemá ten vzotek a místy se začíná drolit a na sedačce řidiče je prosezelá-ale potah je stále bezvadný a víčku na přihrádce ve dveřích je KO. Jenže je to auto co má 220tis Km najetých po dálnici v německu, takže bez zbytečného rozjíždění, vystupování, mačkání pedálů a zatahování pásů.
Na autě to fakt není vůbec poznat, ale myslím že když by měla ta moje najetý stejný počet Km po Praze tak to bude vrak a takto bych jí nevychvaloval, vlastně bych jí ani nekoupil.
Po udělání základních oprav-brzdy, rozvody, nějakej ten čep můžu říct že auto bude sloužit zdravě dál, a věřím že dalších 100tis km přežije bez problému.

Záleží na tom jak se k autu chová jeho provozovatel a ne kolik má najeto Km. A spíš počítej s tím že má najeto víc než ukazuje display - dovozci a prodejci jsou mrchy.

Jo a pásy mám hladké bez chloupků.
Xsara break 1.9td
Uživatelský avatar
Hanes
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 99
Registrován: sob 2. zář 2006, 12:49
Bydliště: Královehradecko

Další

Zpět na Exterier & Interiér

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků