Dnes odpoledne jsem opravoval kabelá?, je?tě kolem 9hod. ráno mi kufr nezamykal, v 11hod. začal centrál fungovat - oteplilo se. Jeden drát byl úplně přeru?ený a na dal?ích několika byla popraskaná izolace - v místě prasklin se začne vodič ostře ohýbat a jeho dny jsou brzy sečteny. Vyměnil jsem kromě tlustých přívodů pro vyhřívání zadního skla v?echny v délce od zadního sloupku a? po výstup z gumové hadice na dveřích. Spoje letované a překryté smr??ovací bu?írkou, pohodová práce asi na 3hod. Nechal jsem se inspirovat příspěvkem od marsalka na:
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=1418 . Sundával jsem jen kryt zadního sloupku - je třeba uvolnit také vodorovný kryt, co na něj navazuje - 2 ?roubky a také kryt kabelů na boku 5.dveří - 3 ?roubky, oboje Torx, stačí levná sada ?roubováku s nástavci /bity/. Konektory jsem nerozpojoval, kabely jsou s číselným značením, ale kromě pistolové pájky je třeba peán na protahování drátů skrz hadici a ohmetr na zji?tění, kam který vede. Pozor - nedá se pou?ít bzučák na prozvánění, ve dveřích jsou spotřebiče s malým odporem (?árovky, motor stěrače), které by bzučák pletly. Bylo by mo?né pou?ít vodiče různých barev, ale je jich 6 tenkých a jeden tlust?í popř. pracovat postupně, ale bylo by to zdlouhavěj?í.