tachometer kaput

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

tachometer kaput

Příspěvekod rasto » ned 23. lis 2008, 15:36

Caute, mam problem s tachometrom. Pri startovani startovacími kablami sa mi rucicka (raficka...uz som sa nieco naucil :D ) otocila dookola a ostala vyset zvislo dole a ked naberam rychlost opre sa zo spodu o doraz a hotovo. Rozobral som tachac, vratil rucicku na povodne miesto(z kolika sa stiahnut nedala) nad doraz ale nic... Neviete niekto preco sa to vlasne stalo, ci sa s tym neda nieco spravit alebo co stoja nove budiky? Dik
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: tachometer kaput

Příspěvekod viteon » ned 23. lis 2008, 15:41

uz jsem starsi pan, pamet neni co byvala ale zkus pohledat ale neco se tu psavalo o slabych baterkach :?: ruku do ohne nedam. Prvni ale nejsi
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3766
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: tachometer kaput

Příspěvekod Berny » ned 23. lis 2008, 20:51

Kdybys to nerozdělával stačilo otočit klíčema a odpojit baterku a ručička by se zase vrátila :-) Tak jedině zase rozdělat, ručičku dat pod ten kolík co ji drží a otočit klíči a odpojit baterku :-) aspoň u mě to tak bylo...
Obrázek
Uživatelský avatar
Berny
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 447
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:20
Bydliště: TnO
Vůz: Xsara I

Re: tachometer kaput

Příspěvekod rasto » ned 30. lis 2008, 14:37

takze som s tym bol v citrone.....Elektrikar sa o nieco pokusal ale nic sa mu nepodarilo vyriesit...v podstate mi povedal to co Berny, ze stacilo odpojit a zapojit baterku a napravilo by sa to. Lenze ked som to prstom vratil, cele to zblblo. Takze nove budiky stoja 23 500 Sk , radsej som z rozbytej xsary kupil budiky za 1 500 Sk a prehodil. Cisty cas na rozobratie vymenu aj zmontovanie 45 min. Vsetko funguj e perfektne, akurat mam teraz najazdene cca o 100 000km menej :lol:
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: tachometer kaput

Příspěvekod rasto » ned 30. lis 2008, 14:47

Ozaj... ak niekto viete ako spravne odpajat baterku aby k tomuto zvlastnemu javu nedoslo, napiste....urcite sa tato informacia zide aj inym. dik
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: tachometer kaput

Příspěvekod Kleki » ned 30. lis 2008, 20:15

Problémy s budímkmi na Xsare už mala asi vetšina z nás , hlavne keď je slabá baterka , tak pri štartovaní sa pretočia na opačnú stranu. Ale ja si myslím , že pri odpájaní a zapájaní batérie je dôležité aby nebol zapnutý kľúč zapaľovania a tým nie sú budíky pod napätím a nemôže dôjsť k ich pretočeniu.

Xsara break 1.9TD 1999
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: tachometer kaput

Příspěvekod maco66612 » pon 2. lis 2009, 13:13

Mne sa dnes rano tiez stalo ze sa mi pretocila rucicka na tachometri. Ked som chcel nastartovat, pootocil som klucikom, cerpadlo si natiahlo benzin a ked som pootocil dalej abz nastartovalo, tak sa to nepodarilo, len mi poskakali rucicky a rucicka rychlosti zostala zospodu. Co teraz? Mam pootocit klucik do prvej polohy aby sa rozsvietili budiky a odpojit baterku? Tak som to pochopil z predchadzajucej konverzacie. Potom by sa mi ta rucicka vratila do normalnej polohy?

Dakujem
Xsara VTS 1.8 16V, r.v. 12/99 :)
maco66612
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: úte 29. zář 2009, 18:28
Bydliště: Slovensko = Trnava
Vůz: Xsara 3 dv. 1.8 16V VTS, r.v. 99 (december)

Re: tachometer kaput

Příspěvekod rasto » pon 2. lis 2009, 16:02

ano, presne tak...napis ci sa podarilo. Ak nie tak nastupuje plan B ale nechcem predbiehat.
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: tachometer kaput

Příspěvekod maco66612 » čtv 5. lis 2009, 16:52

Podarilo sa :D Rucicka sa vratila do polohy, ktora mi vyhovuje, takze uz viem ako ryychlo idem :) Avsak, nastal dalsi problem, autoradio vypisuje CODE a ja neviem aky tak je a ani ako ho tam zadat.
Xsara VTS 1.8 16V, r.v. 12/99 :)
maco66612
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: úte 29. zář 2009, 18:28
Bydliště: Slovensko = Trnava
Vůz: Xsara 3 dv. 1.8 16V VTS, r.v. 99 (december)


Zpět na Exterier & Interiér

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků