od maroned » ned 29. bře 2015, 8:39
Ďakujem všetkým za cenné rady. Našiel som schemu od Picasa a podrobne naštudoval čo všetko je napájené a F22, cez aké konektory to ide a aké farby vodičov to sú. Začal som od poistkovej skrine v ktorej sú konektory kde je rozdelený vývod z F22 pre napájanie zadnej zásuvky a v druhom konektore pre napájanie zapaľovača, osvetlenia zapaľovača, osvetlenie popolníka, schránky, zadné stropné svietidlo, predné stropné svietdlo. Ohmicky som zmeral jednotlivé vetvy a zistil som, že na druhej teda pre napájanie zapaľovača je skrat. Rozobral som stredový panel a postupne som začal odpájať zapaľovač - nič (skrat stále trval), osvetlenie popolníka, schránky - stále nič. Tak som začal rozoberať stropné svietidlá a na prednom boli pri vstupe do konektora prekrížené a premačknuté vodiče (sú tam tri vodiče napájenie z F22, prívod od dverového spínača a mínus - premačknuté až do žily boli mínus a napájane z F22 - farby vodičov súhlasili so schémou). Po ich oddelení mi merak začal ukazovať už nejakú ohmickú hodnotu a nie nulu. Odpojil som konektory od storpného svietidla zadného a ešte svietidla v kufri a už bol odpor nekonečný. Vodiče pred konektorom predného stropného svietidla som zaizoloval a postupne všetko zapájal speť. Po vložení poistky F22 mi konečne fungovali zásuvku 12V a dokonca aj ovládanie bočných spetných zrkadiel. Takže operácia sa podarila a Picasso je konečne OK. Ešte raz ďakujem za každú radu.