od frenki » ned 4. lis 2012, 8:04
Kabely jsou v pořádku...Stěrač normálně funguje,jen si dělá co chce.Fungoval např: 3x setření -5 vteřin pauza a znovu...koncová poloha v pravo na boku z.skla.Při jednom otočení na páčce u volantu(zapnout - vypnout)udělal svůj cyklus a pak se vrátil na koncovou polohu.(Vždy jde slyšet pod volantem cvaknutí relátka)No a jednoho dne se zbláznil a začal stírat třeba 8x a zastavil se kde ho napadlo a už neprobíhal žádný další stírací cyklus i když byla páčka na z.stěrači zaplá !Až jsem vypnul a znova zapnul,tak zas chaos na novo...Páčku jsem vypnul,při vypnutí motoru jdu pryč zamykám dálkáčem auto, auto se zamkne a v tom se (sám !!!) stěrač spustil,párkrát setřel,a zase někde zůstal trčet.
Než nastal tento trvalý stav,začal toto chování stěrač předvádět párkrát před tím a pak se zas choval normálně,když jsem ho po delší době znova zkusil.Až to zůstalo trvale,tak jsem odpojil konektor.Ostřikovač fungoval taky v pohodě.I teď když to na páčce zapnu,jde pořád slyšet sepnutí relátka i vypnutí,a jde znát,že prodleva toho stíracího cyklu je dlouhá.V servise na diagnostice to hlásilo poruchu snad všeho co v autě je a tam mi řekli že bude vadná nejspíš ta jednotka BSI.
(Nevím ,opravím na autě kde co,ale tomuto nerozumím).Já se tady hlavně potřebuji dovědět,kde je nahraný ten chip tuning,mám možnost koupit jednotku za 1500,-Kč,ale potřebuji vědět,jestli výměnou přijdu i o přečipování,nebo jak to tedy je a jestli ta jednotka musí mít přesný model auta, např: já mám exclusive - tempomat,el.vyhř.zrcátka +el.seřiditelné+ sklopné,4x el.okna,dig.klima,přídavné topení...kdyby jednotka byla ze základního 2.0 Hdi modelu, - jestli to bude fungovat,nebo to je jen o softwarovem nastavení ?
Má tady někdo zkušenosti s tou jednotkou BSI ?
Díky
Frenki