od Kvido » ned 13. pro 2009, 20:02
Na Xsaru kde jsou vzadu kotouče se jako origo do systému Lucas dávaly Bendixy,takže šmejdy to být nemůžou. I já tam opět dal do zadu sadu Bendix.
Ale nezatracujte tady brzdy a kotouče Jurid jen proto,že se na Aukru nebo někde jinde našly za dobrou cenu. Není to žádný levný čínský šmejd,který se hned zvlní. A určitě bych je dal spíš než nějaké přetočené potvory i já je měl stočené a v Chorvatsku jsem brzdíval v horách i očima.
Už se tu budu opakovat ,ale nedám prozatím dopustit na ATE Power disk,mám za to že jsem jeden z prvních tady kdo si je pořídil tehdy ještě za hnusný peníz. Mám je do dnes a nalítáno mají cca 50 tisíc a minimálně deset ještě dají,nikdy jsem nazažil ,že by pískaly nebo se nadmerně přehřívaly,jejich dražky totiž odvádějí plyn který vzniká při tření a přispívá ke zahřívání kotouču,dle výrobce vydrží o 100°C více než obyčejné a to mohu řict,že nemám problém se do brzd pořádně opřít,proto bych volil opět tuto značku.
Šímo je to všechno o penězích,koupíš protektor ,ale za rok budeš kupovat další,já koupím Michelin Energy a mám je klidně na pět let a to ještě můžu gumovat. Bylo tu řečeno,že na pneu a brzdách se šetřit nemá,plně stím souhlasím,ale když vidím káru kde skřípou brzdy ,tak říkám ,že to je ten který na tom šetří,ale Jurid není žádný nováček ve výrobě brzd,nebál bych se toho,ačkoliv jsem je nikdy neměl.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019