Tak já už mám také hotovo. Hlavní důvod byl zvednout zadek. Z původních 58cm to šlo na 64cm.
Když už jsem to měl rozdělaný,dal jsem nové ložiska na obě strany. Nakonec jsem vzal sadu z "autobenex"- tu výrobce snr.
http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/zaveseni-napravy-vedeni-kol/napravnice-ulozeni/ulozeni/?skt=16249.1.0Velká ložiska jsou Francie, menší německo. Dvě sady po slevě dohromady 940kč.
Po rozebrání to nevypadalo nejhůř. Taky jsem neměl žádné příznaky problémů s nápravou. Ale i tak jsem to chytil v začátku. Ložiska na spodní straně už byly vymačkané,čep běhal po kleci ložisek. Čepy si myslím že jsou na tom hodně dobře. Na tachometru mám 163tis. a na jedné straně byly ložiska obě francie a na druhé francie/německo, stejné co jsem koupil, takže v nápravě pravděpodobně někdo byl. Každopádně rozebrat se tomu moc nechtělo. Nevybavený bych to nepodnikal. Na autě to zarezlé od sebe nejde, takže náprava dolů z auta. V každém rameni zůstala jedna torzka a opravdu se jim nechtělo ven. Nakonec se vše povedlo. Silentbloky OK, tlumiče zatím také. Nakonec geometrie(dělal jsem i čepy řízení) a na stk seřídit světla. Celé mě to vyšlo tedy na 940kč + geometrie 400kč.
Když jsem viděl na fotkách přesazené xsary , tak se mi to moc nelíbilo. Ale naživo to není tak zlé a hned jsem si zvykl. já mám navíc utahaný i pružiny na předku, tak to může působit že to je hodně do klínu. No a teď mám auto stejně vysoké jak oktávku a když zvednu kufr, tak pod ním můžu stát neskrčený
(mám 185cm)
Nakonec, přesazení mohu jen doporučit.
Fotky rozebrané nápravy:
https://picasaweb.google.com/102794760825191464817/RepasNapravy Uploaded with
http://picasaweb.google.com/