KOTOUČE

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: KOTOUČE

Příspěvekod šíma » čtv 17. pro 2009, 1:03

Tohle mě opravdu baví, jak statečně neseme ty přetočené tachometry od ubohých podvodníčků z autobazarů...
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.
šíma
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 26. říj 2009, 19:53
Bydliště: Praha
Vůz: Xsarinka Brejček 1,9 TD montovaná 2/99

Re: KOTOUČE

Příspěvekod mio » čtv 17. pro 2009, 17:19

Přesně tak :mrgreen: ,zase někdo komu to dochází :jup: . A neplácá jak má 100 % najeto sto tisíc km na voze který šplhá k desetileté hranici :mrgreen: :mrgreen: .
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: KOTOUČE

Příspěvekod robo27 » sob 19. pro 2009, 11:19

Tak to je riziko kúpy z bazáru. druhú xsaru som kupoval v máji, na taxáči 96000 - 10 ročné auto dovoz fr. Hovorím bazárnikovi, že ak to má skutočné tých 96000 tak to ani nechcem lebo to auto jazdilo len krátke trasy a bude v horšom stave ako keby malo 250tkm. Xsara ma stála 55 tisíc, zatial som najazil len 7000km tak uvidíme čo to bude robiť.... Vlastne neičo som o tom písal: viewtopic.php?f=6&t=5585&start=15

Ale k téme ešte len dodať, že po výmene kotúčov sa hovorí že je treba zo začiatku brzdiť opatrne - cca 200 až 500 km kým si to sande. Ja som po výmene kotúčov sa šiel previesť a skúšal ako to brzdí - myslel som si že opatrne, avšak po príchode domov boli kotúče takmer žeravé.... No ale prežili to, brzdí to dobre....
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, ....
X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )

-------------
Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(
robo27
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 363
Registrován: čtv 8. kvě 2008, 17:51
Bydliště: Kysucké Nové Mesto - Slovenská republika, Valašské Meziríči - Česká republika
Vůz: X1 1,9D DW8 rv 2000, X1 1,9D XUD rv 1998

Re: KOTOUČE

Příspěvekod jimmivonstarsi » sob 19. pro 2009, 20:19

Pretaceni tachometru je v CR proste narodni sport!!!
Ja si byl pro Xsaru primo ve Francii za sice vic penez jsem si dovezl krasnou cervenou perlu s 66.000km.
Ale tady z bazaru! Nikdy nic!
A pozor kolegove. Protoze sem tam pro auta jezdim, tak si davejte pozor i v Nemecku!!!
Velmi rychle se prizpusobili poptavce aut s nizkymi kilometry. Takze je patricne omlazuji!
Nejednou jsem se s tim setkal.
Ale jak pise ŠÍMA, 99% lidi nez by si koupilo auto s poctivymi 250.000km si radsi koupi stocene na 125.000km a jsou spokojeni, jak to jejich zrovna nikdy nikam nejezdilo :-D proto ma tak malo najeto :-)

Treba kdyz jsem se o tom bavil s Amikama tak to nedovedli pochopit, proc nekdo na aute resi kilometry...
A jeste proc jako stacet...
No jiny kraj jiny mrav :-)
Citorën Xsara 1,9TD; r.v.1999; barva: rouge lucifer; spotřeba 6,1L/100km
jimmivonstarsi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29. zář 2007, 15:04
Bydliště: Brno
Vůz: Citroën Xsara 1,9TD, r.v. 1999, barva: rouge lucifer

Re: KOTOUČE

Příspěvekod Rope » ned 20. pro 2009, 10:53

V německu vlastní většinu autobazaru Turci a jeden známý co vozí auta a jezdí i s klienty přímo do němec tak si s Turkem napíše že potřebuje aby ta oktavka měla 90.000km a když tam dojedou tak má, Turek si veme od klienta obnos a bokem pak vyplatí smluvenou provizi. A pak ti dovozci vypadají jako dobrotinci, vemou klienta do Němec a tam mu pomužou vyřídit formality a to vše jen za třeba příspěvek 5.000 na naftu.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: KOTOUČE

Příspěvekod Miklásek » pon 8. úno 2010, 10:44

...tiež ma v najbližšej dobe čaká výmena predných bŕzd a ako tu už bolo spomenuté, na brzdách sa v žiadnom prípade neoplatí šetriť a nejaké blato za tisícku by som tam nedal ani omylom... Ja si radšej priplatím a fuknem tam "Power discs" od ATE. Zatiaľ som na ne nepočul zlého slova. Kedysi, som ich predával zopár zákazníkom na väčšie autá (Espero, Croma,...) a ako mi povedali, nič iné už nechcú...
Xsara Break SX 1,9 TD, zelená metla, dovezená z Deutschlandu, o rok mladšia ako Cvrčkova. :)
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Re: KOTOUČE

Příspěvekod Hubi » pon 8. úno 2010, 11:23

Tak, pánové, dneska jdu objednat přední kotouče a desky. Jak jsem zde koukal nejspíš půjdu do ATE, dám pak vědět, jak jsem pochodil. V pátek jedu do Xsara servisu Vítkov, tak pak dám vědět, jak to i fachá.
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: KOTOUČE

Příspěvekod Miklásek » pon 8. úno 2010, 11:59

Hubi, budeš dávať klasické, alebo drážkované?
Xsara Break SX 1,9 TD, zelená metla, dovezená z Deutschlandu, o rok mladšia ako Cvrčkova. :)
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Re: KOTOUČE

Příspěvekod dokturek » pon 8. úno 2010, 12:19

tyhle jsou taky dobry otazka je jak jsou kvalitni
http://www.aukro.cz/item909437427_vrtan ... zx_ax.html
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: KOTOUČE

Příspěvekod snoopy » pon 8. úno 2010, 12:31

maji tam v te aukci zajimavy popis : "...naopak, po zahřátí kotouče na vyšší teplotu se brzdný účinek ještě zvyšuje..."

To by mě docela zajímalo...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: KOTOUČE

Příspěvekod rosta12345 » pon 8. úno 2010, 18:48

tuhle vlastnost mivaji spíš sportovní brzdy nebo jak to nazvat je to spíš tak že dokud se nezahřejí na svoji teplotu tak brzdí míň,ale nejsem si teď jistý jestli to nedělají spíš destičky než kotouče
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: KOTOUČE

Příspěvekod Hubi » pon 8. úno 2010, 21:16

Jo jo, to dělají spíše destičky, zrovna dneska mi o tom říkal maník v mototechně.

to Miklásek: dám tam normální, mám je tam i nyní a jsem s nimi spokojený. Jezdím běžný provoz, žádné extrémní brždění, takže to tak nechám. Už je mám objednané, šel jsem do ATE, je i zde na foru dost kladných hodnocení, tak jsem na ně dal. Zítra je mám na prodejně, tak pro ně hned frčim a v pátek jdou na Xsarku.
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: KOTOUČE

Příspěvekod Stančík » pát 12. úno 2010, 17:05

Idem aj ja na jar meniť predné kotúče.Udajne sa doporučuje súčasne vymeniť aj platničky,prečo? Tie moje majú ešte dostatočnú hrúbku a je mi ich škoda zahodiť.
Xsara1,rv99,1,8i,benzín,coupe,bez klimy
Stančík
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 4. říj 2008, 20:12
Bydliště: Banská Bystrica-Sásová
Vůz: X1,1999,1,8i,benzín,66kW,čierne coupe,bez klimy

Re: KOTOUČE

Příspěvekod viteon » pát 12. úno 2010, 17:09

vyjezdíš si platničky do kotoučů a už je srovná jen soustruh - ty kotouče :D
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3766
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: KOTOUČE

Příspěvekod rosta12345 » pát 12. úno 2010, 17:18

osobně to dělám tak že na nové kotouče dávám nové destičky a pokud ty staré jsou ještě OK tak si je schovám na později a použiju je třeba při další výměně kdy už kotouče stejně nejsou nové
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků