Podivné zvuky z motorového prostoru

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Podivné zvuky z motorového prostoru

Příspěvekod šíma » pát 27. lis 2009, 12:15

Tak já se taky přidám k tomuto duchařskému tématu a můj problém s nechtěnými pazvuky je tento : Především při řazení z jedničky na dvojku a z dvojky na trojku a při jízdě na jedničku až trojku se při rychlejším přidání, nebo ubrání plynu ozve něco mezi klepnutím a bouchnutím zřejmě z pravé přední části vozu (?). Je to trochu jako by někde v motoru byl nějaký uvolněný předmět, který při předozadním pohybu do něčeho naráží. Myslím že se to občas ozve i při startování, kdy se motor (i auto) pořádně zatřese. Na čtyřku a pětku už je v podstatě klid, protože škubání auta při sešlápnutí a ubrání plynu je už minimální. Když se snažím o lehkou nohu na plynu tak to nedělá, jen při prudším přidání/ubrání. Měl/má tu někdo obdobný problémek? Díky.
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.
šíma
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 26. říj 2009, 19:53
Bydliště: Praha
Vůz: Xsarinka Brejček 1,9 TD montovaná 2/99

Re: ZVUKY

Příspěvekod milajda22 » pát 27. lis 2009, 14:12

Asi bych to viděl na zadní silentblok motoru,
Mě u pikacu to dělá něco podobnýho a taktéž mi bylo řečeno že by to mohlo být ono,
U mě to dělá i při vypínání motoru (ale jen když jsem stál do kopce nebo z kopce.)
Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure - r.v. 7/2012, před tím Citroen Xsara Picasso 1,8 16V Exclusive - rv. 6/2002
Email: milajda22@seznam.cz a jmenuji se Zdeněk

Obrázek
Uživatelský avatar
milajda22
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1092
Registrován: pát 28. srp 2009, 3:54
Bydliště: Jesenice u Prahy
Vůz: Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure r.v. 7/2012

Re: ZVUKY

Příspěvekod Kvido » pát 27. lis 2009, 15:04

Asi ti kamarádi prodejci tím naleštěným motorem a karosérii chtěli něco maskovat. Tohle se opravdu jeví na poškozený silentblok motoru,buď ten spodní nebo ještě často odchází ten na převodovce.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: ZVUKY

Příspěvekod mio » pát 27. lis 2009, 16:38

Tak aby toho nebylo málo já si myslím že to je ten horní silentblok :D .Při pohledu na motor nahoře vlevo u rozvodů.Dost často se trhá ,rozpadne a pak naráží kov na kov , po nějakém čase zažne "rachotit i na volnoběh.Je to i vidět když se pozorně podíváš bývá potrhaný i z venku,jestli to je ono ?
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: ZVUKY

Příspěvekod šíma » pát 27. lis 2009, 17:26

Kvido píše:Asi ti kamarádi prodejci tím naleštěným motorem a karosérii chtěli něco maskovat. Tohle se opravdu jeví na poškozený silentblok motoru,buď ten spodní nebo ještě často odchází ten na převodovce.

Já souhlasím, že je to trochu "navrch huj a vespod fuj", ale lepší než fuj tam i tam. Prostě chci takovéhle blbosti vychytat bez ohledu na to, že auto bylo levné. Základ je a teď už je ty vychytávky. Vždycky jsem měl služební auto a teď u vlastního zjišťuju že mě děsně baví se v něm šťourat a zjišťovat co a jak.
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.
šíma
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 26. říj 2009, 19:53
Bydliště: Praha
Vůz: Xsarinka Brejček 1,9 TD montovaná 2/99

Re: ZVUKY

Příspěvekod milajda22 » ned 29. lis 2009, 22:41

Taky mě čeká ta výměna silentbloku, zen zadní je asi v tahu uplně, a na přenodovce se trochu mrdlá, to asi taky nesmí být,
hlavně poslední dobou i cítím jako by se auto chvilkama zachvělo když stojim třeba na semaforech, a jak zvíšim otáčky, tak se to zklidní a pak je klid (doufám že to bude s tim spojený)
Jinak daj se ty silentbloky vyměnit bez problému, nebo je k tomu potřeba servis? Mám k dispozici parkoviště, hever a spoustu mářadí :D
Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure - r.v. 7/2012, před tím Citroen Xsara Picasso 1,8 16V Exclusive - rv. 6/2002
Email: milajda22@seznam.cz a jmenuji se Zdeněk

Obrázek
Uživatelský avatar
milajda22
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1092
Registrován: pát 28. srp 2009, 3:54
Bydliště: Jesenice u Prahy
Vůz: Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure r.v. 7/2012

Re: ZVUKY

Příspěvekod šíma » pon 30. lis 2009, 0:09

!!!
Jsemť z Modřan a přes Jesenici často jezdím. Moje autíčko mučili v auroservisu Mužík Hrnčíře, což je kousek. je to tam levné, ale zázraky od nich nečekej. Přímo v Jesenici na hlavní je taky servis kde mučí Citroeny. Prý OK.
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.
šíma
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 26. říj 2009, 19:53
Bydliště: Praha
Vůz: Xsarinka Brejček 1,9 TD montovaná 2/99

Re: ZVUKY

Příspěvekod milajda22 » úte 1. pro 2009, 15:01

Tady v jesenici jsem už v servisu byl, po mé blbosti mi lakovali zadní díl nad kolem a v pohodě, budu tam nechávat dělat rozvody a čeká mě i těsnění pod hlavou, tak jsem to chtěl dělat při jednom a to mi řekli ať si připravim 20000,- :shock: to semi zdá docela dost, asi to bylo tím, že jsem mu nechal jen 100,- dížko za to lakování :D
Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure - r.v. 7/2012, před tím Citroen Xsara Picasso 1,8 16V Exclusive - rv. 6/2002
Email: milajda22@seznam.cz a jmenuji se Zdeněk

Obrázek
Uživatelský avatar
milajda22
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1092
Registrován: pát 28. srp 2009, 3:54
Bydliště: Jesenice u Prahy
Vůz: Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure r.v. 7/2012

Re: ZVUKY

Příspěvekod šíma » úte 1. pro 2009, 18:22

Já chci ještě otestovat Tintěru v Libušské ulici (brzdy a klimatizaci), mám to z Modřan 10 minut autobusem. Dám vědět jak to dopadlo.
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.
šíma
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 26. říj 2009, 19:53
Bydliště: Praha
Vůz: Xsarinka Brejček 1,9 TD montovaná 2/99

Re: ZVUKY

Příspěvekod Sleemak » úte 1. pro 2009, 19:40

Mě to prozměnu klepne na 5, taky mi bylo řečeno že je to silemlok motoru, ale zrovna můj osobní mekanik nemá moc času, takže se do toho pustíme až časem.
1.8i 66kW Break rv.98 červená s bílou nálepkou "FR" (freeride.cz) na zadku a bílýma zástěrkama

Obrázek
vysněný stroj Specialized SX Trail II
Uživatelský avatar
Sleemak
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 816
Registrován: úte 25. srp 2009, 20:28
Bydliště: Kopřivnice
Vůz: Xsara 1.8i 66kW Break 98

Re: ZVUKY

Příspěvekod milajda22 » čtv 3. pro 2009, 9:36

A je k té výměně potřeba nějakých speciálních přístrojů? nebo to zvládne člověk, který si dokáže vyměnit, brzdy, olej, chlad.kap., ramena přední nápravy, tlumiče, atd...?

Šíma: tak na tý Libušský jsem byl taky, tedy ne s Citroenem ale s Fiatem a měl jsem problémy s převodovkou a oni se semnou moc nebavily, rovnou mi řekl ať si připravim 60000,- na novou (asi upadl), Tak jsem jí na vrakovišti koupil za 5000,- a bylo po problému. Moc ochotný tam nebyly (ale třeba se jen špatně vyspaly) :D
Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure - r.v. 7/2012, před tím Citroen Xsara Picasso 1,8 16V Exclusive - rv. 6/2002
Email: milajda22@seznam.cz a jmenuji se Zdeněk

Obrázek
Uživatelský avatar
milajda22
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1092
Registrován: pát 28. srp 2009, 3:54
Bydliště: Jesenice u Prahy
Vůz: Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure r.v. 7/2012

Re: ZVUKY

Příspěvekod Kvido » čtv 3. pro 2009, 10:15

Pokud by jsi chtěl měnit silentblok na převodovce,pak si myslím,že to zvládněš sám. Je potřeba vyhodit baterku a celý kastlík s ŘJ a plech na kterém kastlík stojí. Potom už jsi na silentbloku převodovky,držího jedna matice na trnu převodovky a potom další dva šrouby silentbloku ke karoserii,stačilo by podložit jen motor ať ti případně moc nespadne dolů a vyměnit to.
Pokud silentblok motoru pod autem,pak bych to asi nechal přímo na Citroenu. U mé benzínové 1.8 16V je to řešeno tak,že spodní silentbloky jsou tam dva,jeden malý svislý a druhý velký vodorovný. Malý vyměním bez problémů sám,je pouze s zadělán v plechu tvaru "U" který je posléze namontován do toho velkého. Velký je bohužel nalisován do bloku motoru,dá se celý oddělat,ale bude to drbačka,navíc dle slov mechanika z Citroenu Kunín to není jen tak a stává se ,že při vylisování to praskne a je potřeba trochu zručnosti. Sám jsem to viděl jak je to řešené a asi bych si na to netroufl. Jinak samotné silentbloky jsou malé cenové položky,ale ta část motoru stojí 7 tisíc.
Jak to mají řešené jíné motory nevím,ale tipnul bych si že dost podobně.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: ZVUKY

Příspěvekod milajda22 » čtv 3. pro 2009, 18:12

Aha, tak to teda asi nechám když mi budou dělat rozvody, tesnění pod hlavou a přidám k tomu i silentbloky k motoru, no doufám, že se vejdu do 20000,- Jinak díky za radu.
Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure - r.v. 7/2012, před tím Citroen Xsara Picasso 1,8 16V Exclusive - rv. 6/2002
Email: milajda22@seznam.cz a jmenuji se Zdeněk

Obrázek
Uživatelský avatar
milajda22
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1092
Registrován: pát 28. srp 2009, 3:54
Bydliště: Jesenice u Prahy
Vůz: Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure r.v. 7/2012

Re: Podivné zvuky z motorového prostoru

Příspěvekod šíma » ned 3. led 2010, 17:32

Najel jsem s autem už skoro 2000 km a ono kovové zaklepání se už ozývá vždy při startu a zhasnutí motoru a při každém sebejemnějším přidání a ubrání plynu na jakoukýkoli převodový stupeň. V servisu mi měnili ten přístupnější ze dvou spodních motorových silentbloků (určitý jiný zvuk zmizel, ale tenhle ne) a teď se chystám na ten zalisovaný obtížné přístupný. Jen mě trefí šlak, jestli to nebude ta pravá příčina...
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.
šíma
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 26. říj 2009, 19:53
Bydliště: Praha
Vůz: Xsarinka Brejček 1,9 TD montovaná 2/99

Re: Podivné zvuky z motorového prostoru

Příspěvekod šíma » pát 8. led 2010, 12:00

Opraveno a o cvakání možno hovořit v minulém čase.
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.
šíma
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 110
Registrován: pon 26. říj 2009, 19:53
Bydliště: Praha
Vůz: Xsarinka Brejček 1,9 TD montovaná 2/99

Další

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron